۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱

عبدالله ویسی:

انگیزه بالایی برای بردن پرسپولیس داریم/ نیم فصل دوم بهتر می‌شویم

انگیزه بالایی برای بردن پرسپولیس داریم/ نیم فصل دوم بهتر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: بازیکنانم برای دیدار با پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و تلاش می کنیم در ورزشگاه آزادی سه امتیاز را از حریف بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس که بعدازظهر امروز در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بازی مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی شرایط خاص و ویژه ای دارد و برای تیم ها انگیزه بالای زیادی ایجاد می کند. نتیجه این دیدارها را نمی شود از قبل پیش بینی کرد. ما برای برد به میدان می روم و امیدواریم بتوانیم با دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.

وی افزود: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. امسال خیلی خوب در لیگ برتر و جام حذفی کار کرده اند. تیم بسیار سرعتی و باتجربه دارند و ما باید با تماشاگران و تیم خوب آنها جنگ کنیم. بازیکنان ما هم باتجربه و خوب هستند و آنقدر تجربه دارند که می دانند چگونه باید در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنند.

عبدالله ویسی خاطرنشان کرد: ما اگر بازنده هم باشیم در رده های یازدهم و دوازدهم باقی می مانیم. اینکه بگوییم ما چون استقلال را برده ایم باید پرسپولیس را هم ببریم تفکر درستی نیست چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. با این حال برابر پرسپولیس انگیزه بازیکنان ما بسیار بالاست و تلاش می کنند سه امتیاز را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خاطرنشان کرد: ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی کنم. لیاقت تیم ما این است که جزو تیم های بالای جدول باشد. قطعا در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید شرایط را بهتر خواهیم کرد و برای رسیدن به تیم های بالای جدول تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد جدایی برخی بازیکنان این تیم گفت: تاکنون که هیچ پیشنهادی به باشگاه نرسیده است اما اگر هم پیشنهادی باشد تیم ما مدیرعامل و هیات مدیره دارد و انها در این مورد تصمیم می گیرند. از نظر من هر بازیکنی که بخواهد پیشرفت کند مشکلی ندارد اما باید باشگاه در مورد او تصمیم بگیرد.

کد خبر 2169996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha